ראשי » דיגיטל » איך להיות אושיית טיקטוק? קבלו 5 טיפים איך לעשות זאת

איך להיות אושיית טיקטוק? קבלו 5 טיפים איך לעשות זאת

טיקטוק היא אפליקציה הכי אטרקטיבית היום, במיוחד בקרב ילדים צעירים ובני נוער. עם מיליארד וחצי משתמשים פעילים ואלפי שעות של תכנים שונים, TikTok משנה לגמרי את האופן שבו אנחנו נהנים מסרטונים וויראליים. ובהתאמה, היא מצמיחה דור חדש של אושיות רשת. אלו המצליחים לעשות זאת רק בעזרת טלפון סלולרי טוב והיכרות מעמיקה של הפלטפורמה. וכדי לסייע לכם להפוך לכוכבי הרשת הבאים וללמוד איך אושיית טיקטוק מצליחה. ריכזנו לכם חמישה טיפים ישירות מהמומחים של עולם הטיקטוק.

טיפ 1: סמארטפון איכותי – לאיכות הצילום האידיאלית

סמארטפון איכותי הוא כלי שימוש לכל פעולה בחיי היום יום. אבל כשמדובר על העלאת סרטונים, הפרמטר החשוב ביותר שאתם רוצים לבדוק הוא איכות המצלמה. מה היא חדות התמונה? אילו איכויות צבעים המצלמה יכולה לספק לכם? ומה היא יכולת העריכה שמציע ממשק הטלפון? אלו הן שאלות שמעניינות מאוד אושיית טיקטוק וגם את כוכבי הטיקטוק הגדולים, מפני שהטלפון הוא כלי העבודה המרכזי שלהם. אז אל תחסכו במשאבים ונסו למצוא טלפון סלולרי שייצור את הסרטונים האיכותיים והטובים ביותר.

טיפ 2: היכרות עם כל הפיצ'רים החדישים של טיקטוק

בתור רשת חברתית חדשה יחסית, TikTok נמצאת כל הזמן בשלבי גדילה והתפתחות. שדרוגים שונים לפעילות האפליקציה, עולים לאוויר מידי יום. כמו כן, פיצ'רים שמשפרים את חוויית המשתמש ואת היכולת ליצור קשר עם קהלים שונים. הטובים שבאומני הטיקטוק, הם אנשי שמכירים לעומק את האפליקציה, ומתעדכנים בכל מה שחם וחדש, בקצב מהיר. אז אם גם אתם רוצים להיות היוצרים המובילים של הפלטפורמה, המשימה הראשונה שלכם היא ללמוד את אפליקציית TikTok.

רוצים לקבל ייעוץ והכוונה לשיווק בטיקטוק? השאירו פרטים

טיפ 3: עריכת סרטונים מדויקת כל אושיית טיקטוק חייב לדעת

אחד מהאלמנטים הכי חזקים של סרטוני טיקטוק, הוא עריכה מדויקת. לכל שנייה בסרטון יש משמעות מבחינת העברת המסרים. ולכל זווית צילום יש את המטרה שלה. כך שבתהליך ההפקה של סרטון חדש, אתם צריכים להסתכל על התמונה הגדולה ולהבין איך הקהל יקלוט את הסרטונים שלכם. על פי רוב, השימוש בטקסטים, באימוג'י ובמקטעי סרטונים של שניות, יעשה את העבודה ויעורר עניין. כמו כן, ישנם טרנדים כמו סרטונים בהמשכים שאתם יכולים לאמץ, בהתאם למטרה המרכזית שלכם בסרטון. כך שהאפשרויות הן בלתי מוגבלות, והכוח נמצא בידיים שלכם.

טיפ 4: הנעה לפעולה של הצופים

הוויראליות של אפליקציית TikTok, תלויה בעיקר בכוח ההנעה של הגולשים. ככל שהסרטון שלכם מקבל יותר תגובות, לייקים ושיתופים, כי טיקטוק תפרסם אותו בתפוצה רחבה יותר. זו היא טכניקה נפוצה בקרב אומני טיקטוק, המבקשת מהקהל להשתתף בצורה כזו או אחרת בסרטון. בין שמדובר על אתגר ובין שמדובר על לייב שבו הקהל מגיב לכם. אתם רוצים לעודד את הצופים שלכם וליצור באזז קבוע סביב הסרטונים. והכל כדי להגדיל את מעגל הצופים ובסופו של יום להגיע למספרי צופים גדולים ומשמעותיים.

טיפ 5: שיתופי פעולה בין אמנים משפיעים לאושיית טיקטוק זה חובה

במיוחד בשלבים הראשונים להקמת עמוד טיקטוק, שיתופי הפעולה הם כלי עבודה מצוין. כשיש לכם 100 עוקבים ואתם יוצרים סרטון מיוחד עם אושייה טרנדית, אתם מעלים את רמות העניין בעמוד שלכם. שיתופי הפעולה הללו יכולים לבוא בכל מיני צורות ודרכים, בהתאם להסכם בינכם לבין האושייה. ולפעמים גם להמשיך לשיתופי פעולה קבועים שמשרתים את שני הצדדים לאורך זמן.