ראשי » עסקים » כך תיצרו רושם טוב על הלקוחות שלכם בפגישות עסקיות

כך תיצרו רושם טוב על הלקוחות שלכם בפגישות עסקיות

יצירת רושם טוב על הלקוחות שלנו זה הדבר הבסיסי והחשוב ביותר בעסקים. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו בעלי עסקים אחרים, רוצים להצליח בכך. זה לא משנה אם מדובר על פגישה עם אדם שהוא כבר לקוח שלכם או עם לקוח פוטנציאלי. מה שבטוח זה שאתם רוצים להעביר מסר ברור: עליכם אפשר לסמוך. עם זאת, בפועל, בעלי עסקים רבים יכולים להעיד שזה לא כ"כ פשוט. מחפשים טיפים ליצירת רושם חיובי על הלקוח? המאמר הבא בשבילכם.

כך תיצרו רושם טוב על הלקוחות שלכם בפגישות עסקיות
בתמונה: פגישת עסקים

הקשר בין יצירת רושם טוב ובין מקום הפגישה

יש כמה גורמים שיכולים להשפיע על הרושם שתצרו על הלקוחות שלכם. אחד מהם, ואולי החשוב ביותר, זה המקום שבו תתקיים הפגישה. לכן, אם עד היום הייתם מקיימים פגישות עם לקוחות בבית קפה, כדאי שתפסיקו עם זה. בבית קפה אתם לא שולטים על שום דבר שקשור לאווירה. אתם לא יודעים מי נמצא במקום, מי המלצרים ואפילו לא איזו מוזיקה ישמיעו ברקע. לעומת זאת, במקרה של פגישה בחדר ישיבות מעוצב, הדברים נראים אחרת. תוכלו לבחור את חדר הישיבות הרצוי לכם באתר COWORK ולהבטיח שהחלל מרשים. בצורה כזאת, עוד לפני שתתחילו לדבר, כבר תיצרו בקלות רושם טוב על הלקוח. זה יקרה בקלות, כי לפני הכול, הוא יתרשם מהטעם הטוב שלכם, מההשקעה ומהבחירה. יש היום הרבה מאוד חדרי ישיבות מעוצבים, יפים ומרשימים ביותר, אז למה לא להיעזר בהם? אם תשכילו לבחור חדר ישיבות מעוצב ויפה, תוכלו ליצור רושם טוב בקלות וללא כל מאמץ.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת לחדר ישיבות? השאירו פרטים

רושם טוב שנוצר ע"י חלל העבודה בו אתם בוחרים

מעבר לכך שכדאי לבחור את חדר הישיבות בו תתקיים הפגישה, יש לשים לב גם לחלל העבודה עצמו. יש היום לא מעט חללי עבודה משותפים שפזורים בכל רחבי הארץ. חלקם מציעים משרדים וחדרי ישיבות בעיצוב רגיל ושגרתי, אך חלקם מציעים מקוריות ויופי מיוחד. לכן, אם אתם כבר משקיעים ומחפשים חלל עבודה שיתאים לכם, בדקו גם את העיצוב שלו. בנוסף לעיצוב, כדאי לקחת בחשבון שגם הלוקיישן של חלל העבודה ישפיע על הרושם שאתם יוצרים. רושם טוב בפגישת עסקים יכול להיווצר גם מבחירת חדר ישיבות בלוקיישן הכי מוצלח בעיר. למעשה, ככל שתשימו לב ליותר פרטים לגבי חלל העבודה בו תתקיים הפגישה, כך ההסתברות שלכם להצליח תגדל. זה אומר שכדאי לשים לב, למשל, גם לעיצוב של חלל העבודה כולו ולא רק לעיצוב של חדר הישיבות הנבחר. שימו לב גם לאווירה כי כל אלה ביחד יוצרים את הרושם על הלקוח.

בחירת הלבוש שלכם, האווירה והמשקאות

בבואנו לדבר על רושם טוב, צריך לשים לב לעוד כמה נתונים. כלומר, חדר הישיבות חשוב וכך גם חלל העבודה כולו, אך יש עוד כמה נתונים שיכולים להשפיע. למשל, מה אתם מתכוונים ללבוש לפגישה עם הלקוח? האם תרצו להשמיע ברקע מוזיקה מתאימה? והאם תרצו לפנק את הלקוח עם קפה, תה או אולי מים קרים? הסוד ביצירת רושם חיובי על הלקוח הוא לחשוב על כל הפרטים ולתכנן הכול מראש. נסו לשים את עצמכם בנעלי הלקוח וכך תבינו מה יכול להיראות מרשים ומה פחות. מה שבטוח זה שאתם צריכים לתת ללקוח את התחושה שחשבתם על הכול. אם תעבירו לו את המסר שהשקעתם בכל הפרטים, התוצאה תהיה חיובית. הלקוח ירגיש שהוא יכול לסמוך אתכם ובהחלט יכול להיות שהוא ירצה להתקדם ולסגור אתכם עסקה כזו או אחרת.