ראשי » דוגמנות » איך להיות דוגמנית – הדרכים ליצור קריירת דוגמנות מוצלחת

איך להיות דוגמנית – הדרכים ליצור קריירת דוגמנות מוצלחת

החלומות לפתוח בקריירת דוגמנות מצליחה, הם נחלתם של רבים. נשים רבות חולמות לבנות קריירה בתור דוגמנית אינסטגרם, ולא ממש יודעות איך לעשות את הצעדים הראשונים בתחום. אז הן בוחרות פשוט להשאיר את החלום בגדר חלום ולחיות עם תחושת הפספוס. כדי להבין איך להיות דוגמנית ולעשות את הצעד הראשון לעבר החלום, צריך להבין שמדובר בתחום מקצועי של ממש. כמו כל תחום מקצועי אחר, גם בדוגמנות את חייבת לעבוד כדי להצליח.

מה צריך לעשות כדי להיות דוגמנית אינסטגרם?

בעולם שבו הרשתות החברתיות מנהלות את השיח הציבורי, צומחים משפיעני רשת שזוכים לאהבת הקהל בקלות. כל כך הרבה דוגמניות אינסטגרם נולדו בשנים האחרונות, והן מנסות למצוא את דרכן בעולם הדוגמנות המורכב. כולן בחורות יפות, עם אופי מקסים וקהל עוקבים נאמן. כולן יודעות איך להצטלם בפוזה נכונה וחלקן אפילו עבדו בהפקות אופנה קטנות בעבר. לא די בחשבון עם כמה אלפי עוקבים. במיוחד אם את לא יודעת איך לתרגם את התמונות היפות באינסטגרם לכדי פרוייקטים בחיים האמיתיים. 

רק אותן בנות שיודעות לנצל את האינסטגרם והטיקטוק בתור פלטפורמה מקצועיות, מצליחות לפרוץ את תקרת הזכוכית. היום אינסטגרם הוא כמו כרטיס ביקור של דוגמניות פוטנציאליות, ולכן דוגמניות אינסטגרם עושות מאמצים ליצור פיד מדהים שיכול למשוך את העין של מלהקים וסוכנים פוטנציאלים. אז אם עשית את השלבים הראשונים בדרך להפוך להיות דוגמנית אינסטגרם, עכשיו הגיע הזמן לפנות לאנשי המקצוע.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

האם אפשר להיות דוגמנית ללא סוכנות?

כדי להבין איך להפוך לדוגמנית גם בחיים האמיתיים, צריך לפנות לצוות סוכנות דוגמנות. תפקידם של סוכני דוגמניות הוא תפקיד שמבוסס במידה לא מבוטלת על קשרים מקצועיים בתוך תעשיית האופנה. הפניה הראשונית לא סוכנויות דוגמניות, יכולה להיות מאתגרת, שלא נאמר אפילו מלחיצה. וכן רף הציפיות הוא גבוה מאוד. קשה לקבל את האישור ואת התמיכה של סוכן מקצועי. במיוחד מפני שהוא מחפש יופי יוצא מן הכלל, ובחורה שמוכנה להשקיע המון מאמצים על מנת להצליח בעולם האופנה. אבל אם קיבלת הצעות לקמפיינים באינסטגרם את לא יכולה לפעול לבדך. עולם האופנה הוא מאוד מורכב והחתימה על חוזה עבודה ללא ידע מוקדם עלולה לפגוע בקריירה שלך לטווח הארוך.

בניית מותג דוגמנות, היא עבודה של שנים

המפתח האמיתי להצלחה בעולם האופנה, הוא בנייה של מותג. תהליך הבנייה הוא תהליך שלוקח זמן, ודורש השקעת משאבים ומחשבה. ניהול נכון הוא ניהול מאוזן של פרוייקטים, תוך יצירת עניין בקרב הקהל. יש חשיבה אסטרטגית מאחורי העבודה של דוגמנית. החשיבה באה לידי ביטוי ביצירת קשר עם מותגים מסוימים, ופיתוח של ערכים למותג שאת מתקדמת, אשר יבואו לידי ביטוי כבר מהיום הראשון. הסוכן שמלווה את תהליך העבודה יבנה את המותג שלב אחרי שלב, וייצור ערך מוסף מול הקהל. הייחודיות הדוגמנית בתור בן אדם עם רגשות ותחושות, בא לידי ביטוי גם ברשתות החברתיות שלה אבל גם בפרויקטים שהיא בוחרת לקחת על עצמה. היום דוגמניות הנגב מובילות דעת קהל זה משפיעניות. ולכן הערכים שהן מבקשות לשדר לקהל, צריכים להיות ערכים אנשים שמשתקפים בצורה מושלמת בכל פרוייקט שבו הדוגמנית משתתפת