ראשי » צילום » צילום מהנייד שלכם: 10 טיפים לצילום חכם עם כל סמארטפון

צילום מהנייד שלכם: 10 טיפים לצילום חכם עם כל סמארטפון

כשהטכנולוגיה שמה לנו בכף היד מכשירים סלולריים מאוד מתוחכמים, כדאי לנצל את ההזדמנות. ככל שהטלפונים הופכים למתקדמים יותר, היכולת לצלם תמונות איכות הולכת ומשתכללת. לפייסבוק או לאינסטגרם, תמונות מעולות דורשות טכניקות צילום איכותיות שאותן אפשר ללמוד. במאמר הקרוב נעזור לכם לרכוש את הטכניקות עם טיפים מעולים לצילום בטלפון הנייד.

טיפ 1: מיקום האובייקט בתמונה

רצוי למקד את העין באובייקט המצולם. בניין, אדם או עץ בטבע. המיקום של האובייקט המצולם במרכז התמונה הוא הכרחי לטובת תשומת הלב. וודאו שאתם מחלקים את התמונה לשלישים, כאשר האובייקט המרכזי נמצא בשליש האמצעי של התצלום.

טיפ 2: צלמו לרוחב

לפחות בפעמים הראשונות בהן אתם מנסים לצלם תמונות אומנות, צלמו לרוחב. הצילום לרוחב משתלב עם הראיה המרחבית שלנו ויוצר תמונה בפרופורציות הרצויות. כמובן שאם אתם מצלמים בניין גבוה או פנים של אדם, הצילום חייב להיות לאורך. אבל כלל והסיטואציה מאפשרת, בחרו את האופציה של צילום רוחב.

טיפ 3: השתמשו באופציית הפנורמה

הטלפונים החדישים מציגים אפשרויות תמונה מאוד מתקדמות ובניהן גם הפנורמה. תצלום נוף רחב, יכול לקבל משמעות עמוקה הרבה יותר בשימוש במצב פנורמה. מה שמוסיף לרמת העניין של התצלום.

טיפ 4: אל תפחדו לצלם

בכדי לרכוש את הכישורים והיכולות, צריך לתרגל. ובצילום, התרגול הכי טוב שיכול להיות הוא צילום. אם אתם עומדים בנקודה עם נוף מושלם, קחו כמה שוטים של תמונות בצורות שונות ולמדו את איכויות המצלמה שלכם.

טיפ 5: צמצמו את השימוש בפלאש

אמנם בתאורה עמומה, הפלאש יכול לשפר את חווית התמונה. אבל אם אתם לא מספיק מנוסים בעבודה עם פלאש, יהיה קשה לשלוט בתוצאה. הפלאש מכניס כמויות עצומות של אור לא טבעי לתמונה וליצור תמונות באיכות פחות טובה.

רוצים לשמוע על קורס צילום מהנייד במחיר משתלם? השאירו פרטים

טיפ 6: השתמשו באביזרי צילום

החזרת האור בתמונה היא אלמנט חיוני ליצירת תמונות איכות. בעזרת אביזרים בשפוטים כמו מגני השמשות של הרכב, אתם יכולים ליצור ציוד משלים ברמה גבוהה. אין צורך לקנות ציוד של צלמים מתקדמים, במיוחד בשלבי הלמידה הראשוניים.

טיפ 7: "הוקוס פוקוס"

הפוקוס הוא הכוכב הראשי של מצלמת הטלפון שלכם. רגע לפני הצילום, געו קלות במסך כדי לוודא שהפוקוס פועל וממוקד על האובייקט. כך שהמיקוד של המסך והתאורה יתרכז בנקודה הרצויה לכם. והתמונה תקבל את הטאצ' הסופי המושלם.

טיפ 8: תפסו מרחק מהאובייקט

טעות ברורה של צלמים מתחילים היא עמידה במיקום רחוק או קרוב מידי לאובייקט. אתם צריכים למצוא את הנקודה שבה הפוקוס ממצה את יכולותיו ולשם כך צריך לשחק עם המרחק שלכם. אנחנו מבטיחים לכם שאחרי כמה התנסויות, אתם תלמדו בדיוק מה הוא המרחק האולטימטיבי לכל סוג צילום.

טיפ 9: שחקו עם האופציות והפיצ'רים

אחד מהפיצ'רים הכי שווים שקיימים היום במצלמות מודרניות הוא ה HDR. הצילום בטווח דינאמי גבוה היא תכונה המשפרת את איזון הצבעים של התמונה. הפעולה נעשית אוטומטית וכך מתקבלות תמונות איכות, גם בתנאי תאורה לא מושלמים.

טיפ 10: השתמשו באור טבעי

ההסתמכות על אור טבעי יוצרת מתכון מנצח לתמונות איכות. במיוחד אם אתם רוצים להחמיא לאנשים, צלמו אותם תחת אור השמש. כמובן שצריך לשים לב לזוויות האור ולהתאים את מיקום המצלמה בהתאמה.